Onze Gemeente

Wie zijn wij?
Wij zijn de Protestantse Gemeente Chaam en omstreken en maken deel uit van de Protestantse Kerk in Nederland. Wij zijn een open geloofsgemeenschap die omziet naar de wereld en naar elkaar. Onze leden komen uit de wijde omgeving rondom Chaam. Onze gemeenteleden komen uit  allerlei protestantse richtingen en stromingen. Ook rooms-katholieke gasten mogen zich bij ons welkom voelen.

Kerkdiensten
Iedere zondagmorgen om 10 uur is er een dienst in de kerk. Na de dienst is er gelegenheid elkaar te ontmoeten bij een kopje koffie of thee in de consistoriekamer.

Andere activiteiten
Zowel op pastoraal als diaconaal gebied willen we dienstbaar aanwezig zijn in  de samenleving.

Het kerkgebouw
Het kerkgebouw is een ruim vierhonderd jaar oude kerk in het centrum van Chaam. Het gebouw wordt behalve op zondag ook door de week gebruikt voor allerlei activiteiten zowel van de gemeente als door anderen. Met activiteiten zoals de Open Hof op de tweede woensdag van de maand, de Chaamerconcerten en het Rondje Open Kerk willen we  het gebouw voor zoveel mogelijk mensen openstellen.

Meer informatie?
Meer informatie en een agenda vindt u onder de diverse thema’s.